donderdag 6 oktober 2011

Dag 10: Relax dag + Mini Meeting Outback

Vandaag staan we tegen een uur of acht op, het is lekker  weer, onder het genot van een kop koffie lezen we wat op internet. Ik maak het blog van gisteren, het was namelijk laat geworden….  Mijn verkoudheid is even snel als het opkwam, alweer weg, de middelen hier werken wel, daar ben ik blij om.

Dan gaan we genieten van  de zon, het is heerlijk buiten, we willen tot een uur of 15:00 gewoon lekker aan de pool hangen. Beetje lezen, en niks doen ….

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dat gaat ons goed af, tegen een uur of één gooit Mandy een DI-GIORNO Pizza in de oven.. Die ziet er na een halfuur goed uit, wat beter is hij best lekker, en met wat Jus D Orange erbij houden we het wel uit. We slaan ons er goed doorheen, de temperaturen, de  encounters met wilde dieren en mensen.. het gaat ons goed af.

Tegen een uur of drie rijden we richting de Lake Buena Vista Outlet, heel sportief zetten we de auto neer, en lopen de outlet rond, hier en daar een winkel bestormend.
Tegen een uur of 5 lopen we Gerrit en Joke tegen het lijf, we kletsen wat af, Gerrit zijn blog staat vol humor en gekkigheid… Tegen kwart voor zes rijden we naar de Outback toe, deze zit vlakbij de Lake Buena Vista Outlet..


CIMG2836Natuurlijk zijn wij er iets later dan Gerrit en Joke, maar wij zijn MEGA veel slimmer in het zoeken naar een plek, wanneer wij allang staan, uitgestapt en al bedacht hebben wat we gaan eten.. vind Gerrit een plek met de auto…..

Gezamenlijk lopen we naar de Outback, Kim, Heleen, Pieter en Petra zijn er al. We wachten nog heel  even op Ruwin en Gerrie, die komen niet veel later, en gaan we naar binnen.

Het is een leuke chaos, we bestellen van alles wat vooraf, Ahi Tuna, Bloomin’ Onion, en de Cocos – Shrimp. Iedereen maakt voor zijn haar blog een Foto..

voorgerechtvoorgerecht1
Lekkere chaos, het hoofd gerecht duurt wat langer, niet door Outback, maar de mensen met wie wij in Outback waren konden niet kiezen.. Ze waren veels te druk met kletsen, de serveerster is een keer of 6 terug gekomen of we het nu wel wisten..

Wij wisten het natuurlijk allang, dat hadden we al bedacht tijdens het wachten op Gerrit en Joke ;-)…

Uitzoeken hoofdgerecht
Gezellige chaos…. tijdens het eten..

Ik kies voor de ‘Grilled Chicken on the Barbie’  en Mandy kiest voor de Outback Special.

Wanneer het eten op tafel staat vraag ik aan Pieter of ik even zijn camera mag vasthouden, ik nodig iedereen uit om in Penpe Stijl voor zijn gerecht te zitten..
Iedereen doet zijn best om voor zijn bord de goede pose aan te nemen, helaas heb ik de foto’s met Pieter zijn camera gemaakt ….dus ik kan ze niet plaatsen..  ;-)

Het eten smaakt weer toppie, en tijdens het eten is er een hoop lol, iedereen praat elkaar bij over de vakantie belevenissen, en natuurlijk het onvermijdelijke naar huis gaan. Dat wil geen van allen, wij natuurlijk ook niet… gelukkig heeft iedereen nog even en kunnen genieten van elkaars blog.

Pas tegen negen uur, gaan we weg,  buiten kijken we even naar een ieder zijn auto, we kletsen nog met elkaar op de parkeerplaats, iedereen een knuffel, en wij rijden achter Pieter en Petra aan naar hun huur Villa, ze huren deze van Anita en Tom.

We komen aan bij de poort, de aankomst is al mooi, de Villa is nog veel mooier, stijlvol, ingericht, gewoon huiselijk, ik kan me voorstellen dat Pieter en Petra het hier heerlijk hebben. We kletsen over van alles en nog wat, vooral Florida, State Parks, Coupons, de Malls, de vrijheid met een auto, de vriendelijkheid in de winkels.. Alles schoon.. het eten..

Over mooie foto momenten , ik had ooit mazzel met een DolfijnPieter had ooit een Racoon gevangen op de foto… zo kletsen we maar aan. Dat vond ik zo gaaf want ik had nog nooit een Racoon gezien, hij heeft een top Encounter….

Het is zomaar twaalf uur, we gaan nu echt naar huis, wanneer we naar de auto lopen, zien we bij de buren één Racoon naar de afvalcontainer lopen, niet veel later een tweede, drie ,vier , vijf dacht ik er zelfs te tellen..  We kijken met ons vieren een tijdje naar deze beestjes, wanneer ik de auto start schieten ze direct weg…

Dan nemen we afscheid, en met een kwartiertje zijn we thuis, ik heb geen zin meer om tegen half één het blog te maken.. We gaan naar bed.

In de ochtend zijn we wel weer tegen een uur of acht wakker, met de koffie maak ik het blog, vandaag pakken we een Disney Zwempark… Ik denk Typhoon Lagoon…

Tot morgen.

15 reacties:

Saskia zei

Leuk om elkaar zo te ontmoeten, ik heb natuurlijk het verhaal al op de andere blogs gelezen en gezien. Kan me voorstellen dat het heerlijke chaos is.
Veel pleizer in Typhoon Lagoon (of zo!!),
Have Fun!!
Saskia

Sonja zei

Leuke meeting, kan me voorstellen dat het wat tijd kostte voordat iedereen had besteld. Nog veel plezier.

Anita zei

Wat ziet dat er gezellig uit. Hebben jullie maar één Bloomin' Onion met z'n tienen! Nou ja, ik denk dat jullie het gewoon veel te druk hadden met kletsen om te eten.
Ontzettend leuk dat jullie met Pieter en Petra mee geweest zijn. Bedankt voor je complimenten over de villa.
Geniet lekker in een waterpark vandaag.
Groetjes
Anita

2theusa/Christa zei

Wat leuk om zo alle blogsschrijvers bij elkaar te zien. Het was vast een gezellige chaos. Met als toetje een aantal racoons.

Anoniem zei

Wel ontzettend gezellig hoor zo'n meeting. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het een chaos is en er amper op de menukaart gekeken wordt. Er vallen zoveel verhalen uit te wisselen. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

Jackie zei

Gezellig zo een meeting en dan al dat eten......je maakt me gek hoor....het ziet er allemaal zo smakelijk uit.....
Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar weer he...amuseer jullie morgen...

liefs
Jackyxx

Marja en Tony zei

Wat een gezellige boel, en jammer dat je op jou blog geen PenPe eetfoto kan laten zien, als we daar bij PenPe op moeten wachten..;-)
Leuk ook om een kijkje in de villa van Anita te nemen, volgens mij gaan daar de zaken goed want de verhuur zit aardig vol!

Yvonne en Rob zei

Wat waanzinnig leuk zo'n happening met andere Florida fanaten. Ziet er erg gezellig uit. Mooie villa hè, waar penpe in zit. Leuk dat jullie die nu ook hebben gezien. Wij hebben de villa van Tom en Anita alweer voor volgend jaar geboekt. Jammer dat wij de foto's van penpe niet kunnen zien, om een of andere reden krijgen wij de blog vanaf 30september al niet meer vernieuwd.
Maar goed, morgen weer een mooie dag!
Enjoy!

Tiana zei

Zo te lezen is het weer een heerlijke dag geweest! En de mini-meeting is ook geslaagd, ook volgens de andere bloggers! En goed om te lezen dat de villa van Tom en Anita bevalt, aangezien wij hier in mei 2 weken mogen vertoeven!

Alfons, Mirijam en Manon zei

Hollandse gezelligheid! Een doos bitterballen ontbrak er nog aan. Die serveerster zal zichzelf hebben opgevreten in de keuken, ze willen altijd zo snel.. Lekker relaxed dagje zo.

Jan Judy zei

Wat een gezellige boel daar en wat zijn het toch een leuke mensen die Florida gangers zo gezellig,wat ik heb begrepen zijn de meeste al weer terug als jasper en ik komen;jammer want zoiets is ook echt mijn ding en ja de serveerster zal zich ook opvreten als ik kom eten doe altijd heel rustig met het eten dus die mazzel heeft niemand als ik kom eten.
Volgens de foto's is het daar nog prachtig weer en Jasper en ik hopen dat het nog zo blijft want regen en storm en onweer hebben we nu wel gehad hoor,wil ook even in het zwembad met heerlijke stoel en een ijsje en is er maar 1 stoel voor in het bad?????hoop dat je er even wat bij haalt hoor,lijkt me geweldig en zo relaxed ook voor Jasper z'n been.
Lieve schatten jullie genieten en wij genieten van jullie,was een drukke dag dus lekker slapen dus hier gaan de lampjes uit,knuffffssss mama papa en joeri hihi

Twinmom1995 zei

Dat was zo te zien een gezellige minimeeting.
Ik ben wel benieuwd naar de Penpe foto's :-)

Robert-Jan en Yvonne zei

Mooie meeting, ziet er erg druk en gezellig uit ;-) ! Heerlijk relaxed dagje weer ook !

Alex zei

Ziet er weer allemaal uit als een relaxt dagje. En dan met z'n 10-en naar de Outback zal inderdaad wel de nodige chaos hebben opgeleverd. Ben benieuwd naar de PenPe foto's, maar die zullen nog wel even op zich laten wachten helaas.

Mariska zei

Wat leuk om elkaar te treffen in de outback

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.