dinsdag 18 oktober 2011

Dag 22: Boodschappen + luieren en knuffels

Vandaag staat een beetje in het teken van Jasper en Oma, we staan tegen 8uur op.
We gaan douchen, lezen even wat op internet, en bedankt  weer voor de leuke reacties. Wie weet haalt iemand nog wat ideeën van ons blog..

Dan gaan we op pad, eerst naar de Walmart, we halen  een klein pak koffie, drinken voor in ieder geval morgen. We zoeken wat eten voor de avond, een paar lekkere donuts voor bij de koffie. We zijn zomaar weer twee uur in de Walmart..  Dan rijden we naar  Cracker Barrel voor een lunch, we nemen beiden French Toast , dat smaakte, dan gaan we nog langs de Publix  voor wat fruit e.d… ik blijf dit een mooie supermarkt vinden.

Tegen  13:00 uur zijn we weer in de villa, de poolboy is bezig met het terras, en het zwembad. Hij verteld me even een uurtje niet te zwemmen, we zetten eerst maar weer een lekkere bak koffie.. Wanneer mr pool weg is zet ik de hottub aan, en nemen we onze koffie lekker in de tub.  Het is bewolkt maar wel droog en de temperatuur is rond de 83F ( 28 graden ) prima om buiten te zitten en om af en toe een duikje te nemen. Dat gaan we straks lekker doen…

We volgen of de vlucht van Jasper en Oma vertraging heeft zo te zien gaat het crescendo dus daar hebben we geen zorg van. Straks maar weer even kijken of ze ook op tijd landen op Washington, ze hebben er een overstap tijd van 3 uur, wil toch gek lopen als dit te krap is…

Tegen 14:00 zijn we te vinden in het zwembad, en tegen een uur of drie checken we of Jasper en Oma zijn geland, nou dat is zo. Dan hebben ze tot 18:00 om langs de douane te gaan, vinger afdrukken, foto, schoenen uit e.d . Ze landen volgens mij bij Gate C5 en moeten nadat ze alles hebben ondergaan naar Gate D4. Dat gaat ze lukken, dus gaan wij weer relaxen, we vinden het wel heel spannend, Jasper die Oma moet begeleiden..

Vrijdag heeft heeft Jasper een afneembaar gips gekregen, dus hij kan deze week ook nog zwemmen zo mailde hij afgelopen vrijdag. Hij kan volgens hem alweer net goed lopen als voorheen, alleen voelt het nog wat onzeker aan. We gaan maar geen voetbal toernooi houden..

IK volg ook nog het weerbericht het ziet er voor morgen niet echt leuk uit, 80% kans op regen.. dus overleg ik met Mandy, we kunnen beter de Airboat Ride verzetten naar Woensdag, want Walmart en de FLorida Mall willen Jasper en Oma sowieso in.. dat kan dan beter op de regenachtige dag. Ik bel Capt Johnny, hij vind het ook verstandig besluit, Woensdag is er ook maar 30% kans op regen, of we woensdag wel een  halfuurtje later kunnen, half tien in de ochtend.. nou is prima.

Nu  ik het geregeld heb met Capt Johnny, maakt het minder uit wat voor weer het morgen is, we gaan wel de Malls en Walmart in.. We vermaken ons toch wel, en met regen… kunnen Jasper en ik ook poolbiljarten of een duik nemen.. Wellicht valt het mee….

We maken nog een lekker ijsje soldaat, de Bananen Split van Blue Bunny.. het is weer lekker, we relaxen lekker bij de pool het is weer zomaar tegen halfzes.. ik schrijf het blog van vandaag, het stukje van Jasper en Oma kan ik er zo bij doen..

Daarna ga ik douchen, we nemen nog wat te drinken en tegen zeven uur gaan we op weg naar MCO. Wanneer we aankomen staan ze al aangemeld op het bord..
CIMG3195
United 308 7:47  dat is snel, ik merk dat Mandy haar kuiken heeft gemist.
 CIMG3198
Mandy blijft bij de aankomst band voor de koffers ik loop alvast naar boven in de hoop Jasper en Oma op te vangen.

Na enige tijd komen ze eraan, we knuffen en gaan de roltrap af naar benenden.. Vermoeid maar ze zijn blij Mandy te zien..

Mandy is blij Jasper en Oma te zien, dit is toch een moment waar ze naar uit heeft gekeken..


De koffers komen snel, en we lopen naar de auto, Oma weet niet wat ze ziet wanneer ze de auto ziet. We gooien de koffers in de auto, en dan willen ze even naar de publix..

CIMG3200
Jasper doet raar, we hebben gelukkig weer lol met zijn allen.

CIMG3201
Oma speurt naar goed vlees, Jasper is blij dat ie er is.

CIMG3202 
Oma in de Publix wordt al een Americano…

 CIMG3204
We doen nog een biertje op het terras, en dan worden we toch moe..
Ik maak het blog af,  we zijn hartstikke blij dat ze er zijn.

Tot morgen

20 reacties:

Jackie zei

Halloooooooooo lieverds...goede morgen samen.zie dat Jasper en oma veilig en wel geland zijn, heerlijk.
Nu samen genieten he..jullie krijgen de hartelijke groetjes van Nick, ook ik ben weer veilig en wel thuis, na een schitterende week Canada met Nick als gids, later meer he..dit is jullie vakantie..nou lieverds geniet..ik volg jullie weer....
liefs
Jacky

Saskia zei

Jasper en "oma" (ziet er niet uit als een oma, complimenten!!)heel veel plezier en laat jullie maar verwennen.

Have Fun!!
Saskia

Anoniem zei

Wat fijn dat oma en Jasper er zijn. Ik ben zo benieuwd wat oma er allemaal van gaat vinden. Ik denk dat ze haar ogen uit kijkt. Heel veel plezier in de mall.

Yvonne en Rob zei

Kan me dat wel voorstellen. Na zo'n tijd Ben je blij dat je je familie weer ziet.
Zo te zien vinden ze het nu al leuk.
Have fun morgen en laat de dollars maar rollen. ;-)

2theusa/Christa zei

Wat heerlijk dat jullie nu compleet zijn.
Dat wordt extra genieten de komende dagen!

Groet Christa

Anita zei

Gezellig dat ze er zijn. Oma zal inderdaad haar ogen uitkijken met 2 (eigenlijk 3) van die Florida tour guides ;o)
Heel veel plezier,
groetjes
Anita

de brabertjes zei

fijn dat oma en Jasper er zijn en dat hun vlucht goed verlopen is.
heel veel shop plezier voor Oma en wat zal ze haar ogen uitkijken.

Marja en Tony zei

Wat zullen jullie genieten, de club is weer compleet!
En dan oma er bij...dat wordt echt een tijd om nooit te vergeten, wat een indrukken zal ze opdoen en dat maakt het voor jullie ook weer extra leuk!
Ik ben benieuwd naar jullie dag morgen ;-)

Jan Judy zei

goed om te zien dat ze veilig zijn aangekomen alleen jammer dat ze de regen hebben mee genomen of zal oma dat expres hebben gedaan kan niet wachten met winkelen natuurlijk en wat die dollars betreft kassie aan maar altijd beter als tussen de spinnen en krokodilen lopen

veel fun straks en kusjes van opa sven en joeri

Twinmom1995 zei

Gezellig hoor, ik kan me voorstellen dat Mandy er naar uit heeft gekeken.
Wij doen zeker tips op van jullie blog.
Ik had al bedacht op het blog bij de favorieten te zetten.
Heel veel plezier de komende dagen met zijn allen

Martin, Richard, Linda en Lisa zei

Heel veel plezier met elkaar en wat zullen jullie genieten....

Anoniem zei

Niet zo gek dat Mandy blij is iedereen weer te zien. Jullie zijn al zo lang op vakantie. Nu nog lekker samen verder genieten.
Had oma echt begeleiding nodig, of was dat gewoon een truc om Jasper weer mee te krijgen?
Veel plezier
Barkies

Michel en Cariene zei

Heel veel fun met z'n viertjes.Dat wordt optimaal genieten.

Unknown zei

Ja Rickje nu moet je Mandy delen

Veel plezier alle 4

Gerrit &Joke

monique zei

ahhh Sepper en oma zij er! Gelukkig! Heel veel plezier. Arme opa die alleen thuis is....

Anoniem zei

Wat gezellig dat Jasper en oma er nu ook zijn. Oma op de airboat woensdag? We zijn benieuwd hoe ze het "hier" (we zijn er tenslotte ook) vindt! Groetjes,

Sonja zei

Nou zeg, oma ziet eruit alsof ze wel wat aan kan, jonge uitstraling, helemaal geen oma-look. Geniet met zijn allen in het heerlijke Florida.

Ingrid zei

Hallo,via het AllesAmerika forum op jullie site gekomen. Wat een geweldig verslag! Geniet nog lekker met zijn viertjes

Groetjes, Ingrid

Anja en Bjørn zei

Jasper en Oma welkom in Florida. The sunshine state. Hopelijk gaat de zon weer snel schijnen dat hebben we hier ook nog profijt van want wij zijn ook weer terug in Orlando. Shopse morgen!

H(EL)EEN zei

Hé hé ze zijn er, ik moest ff bijlezen maar dan heb ik ook in 1 keer wat. Have fun guys

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.