woensdag 19 oktober 2011

Dag 23: Eerste volle dag Jasper en Oma

Oma is al om 6:30 wakker, echter pas om een uur of half acht klopt ze op onze slaapkamer deur.. Of ik het alarm eraf wil halen, dan kan ze bij  de pool.. We gaan er ook meteen uit, Mandy zet koffie, niet veel later volgt Jasper..

In de ochtend doen we rustig aan, Oma kan het zwembad niet onbemand laten en even over achten.. ligt ze erin.  Wij volgen niet veel later, Jasper heeft heel licht en dun gips wat af kan, als een soort schoen trek je deze weer aan met klitteband.. Gips lijkt me ook niet het goede woord, het lijkt op polyester..  Dus hij kan ook lekker zwemmen…

Jasper heeft me natuurlijk weer uitgedaagd voor het poolbiljart… dat had ik wel gemist, helaas zijn sommige ballen niet helemaal rond waardoor ik drie potjes verlies..
Oma en Mandy houden het heel lang in de pool vol, Oma wint dat spel want die komt pas tegen elf uur uit water… een half uur na Mandy. 

CIMG3205Dan wordt het tijd om te douchen, we  willen nog gaan shoppen, zo rond de klok van twaalf zitten we in de auto op weg naar de Florida Mall, het is gelukkig droog, de 90% neerslag is tot nu toe ergens anders..

We parkeren voor de ingang van de M&M shop.. Oma kijkt haar ogen uit..  We blijven hier alweer veel te lang hangen.. Het is best druk in de mall, althans op de parkeerplaats, binnen valt het mee.


De dames schieten een winkel in, en daar hebben ze hoedjes, de gekke hoedjes gaan op…
CIMG3206
Maar ze knappen hier niet echt van op… het is wel een leuk winkeltje ;-)
Toch wordt er niks gekocht.. dan gaan we door naar de foodcourt altijd lekker..
Oma gaat voor de Orange en Bourbon Chicken, Jasper kiest hier na een rondje  over het foodcourt ook voor. Mandy neemt alleen de Bourbon Chicken en ik ga voor een Philly Cheesesteak..

We spreken af om nog een stukje door de Florida Mall te struinen,  maar het reisdoel wordt de oude Prime1 Outlet..  We lopen even in de Apple store, en daarna via de M&M store naar de auto..

Bij de outlet is ook druk,  de parkeerplaatsen zijn goed gevuld, maar we vinden best snel een plek waar de ford in past..   We lopen naar de Guess, natturlijk zijn hier  wat acties…
 CIMG3211
De dames kijken in de rekken.. maar hier wordt niks gekocht.

CIMG3220Jasper struikelt in de Champions voor een lekkere trui, en ook ik vind hier nog wat T-Shirts. Uiteindelijk vind hij nog drie truien en een paar shirts…

Mandy helpt met de maat, nou dat hoeft niet meer hoor !!

Jasper is wel weer heel blij hier rond te lopen, wij niet minder !! In de Levi’s winkel slagen we allemaal …


Oma wil graag naar de Uggs store, het is maar de vraag of ze hier zal slagen ;-)
Jasper en ik wachten op ons gemak buiten na een halfuur komt er witte rook naar buiten.. Ze heeft twee paar…

CIMG3223
De buit gaat in grote tassen mee, het weer blijft prima, we hebben nog geen regen gezien..   

 CIMG3225
We gaan nog vele winkels in  en Jasper krijgt nog trek en neemt een Subway broodje.
Wij hebben nog geen trek en nemen wel wat te drinken.. We lopen een flink aantal winkels in, ik sleep me een bult met die twee vrouwen..

Dan loopt het tegen zeven uur en begint het gelukkig te regenen, de Dames geven het op de tassen van Uggs en Levis zijn van papier en houden het niet veel  langer, wat een mazzel heb ik zeg.

Dan rijden we naar de Cracker Barrel, Oma en ik nemen de Meatloaf met Fried Apple en Coleslaw, Mandy en Jasper nemen een steak… Een toetje gaat er nog in het wordt de  Baked Apple Dumplin me Vanilla Ice Cream we nemen één toetje voor ons vieren..

Dan gaan we naar huis, we zitten buiten, ik maak het blog, er is weer een hele mooie dat voorbij…

Oma wil ook nog een stukje schrijven:

’Wat is het hier geweldig en wat een winkels en echt goedkoop twee paar uggs voor de prijs van 1 paar;dat geloof je toch niet!!Wat wel weer jammer is dat Rick zo zielig doet over het pakjes dragen, jullie kunnen allemaal zien dat ik zelf met die zware uggs loop en Jasper met z;n eigen kleding en ook dat van Rick omdat die zo nodig Mandy en mij liep te spotten met z’n camera, nou dit even voor de gein, we hebben een geweldige dag gehad en we zijn toe aan ons bedje ,bedankt voor jullie leuke reakties en morgen weer een nieuwe dag ,Oma’

Morgen moeten we vroeg op, we gaan naar Capt Johnny en dan naar de St Johns River.. met de Airboat.

Tot morgen !!

23 reacties:

de brabertjes zei

zo Oma haar doel is bereikt 2 paar UGGS de vakantie kan niet meer stuk voor haar.
heel veel plezier met de airboot race en geniet van de dagen dat jullie met z`n vieren zijn.

Alex zei

Oma zit meteen in het juiste ritme. Beetje zwemmen, lekker eten en volop shoppen. Veel plezier met de airboat. Zul je zien dat het regent .....

2theusa/Christa zei

Oma past zich snel aan het Florida ritme aan. Zo te zien en te lezen heeft zij het enorm naar haar zin en hebben jullie met z'n 4en nog een hoop lol voor de boeg.
Veel plezier morgen en ik duim voor een hoop wildlife!
groet Christa

Saskia zei

Wat is dat toch met die slechte kwaliteit gamesrooms die je altijd hebt Rick!!! Scheve tafels, slechte ballen hhmmmm.....

Hahaha, Have Fun!!
Saskia

Yvonne en Rob zei

Nou dat was weer een echte shop dag! Die hoedjes staan de dames juist wel leuk. En Jij maar sjouwen ;-)
Morgen naar de airboat, dat zal "oma" wel leuk vinden.
Have fun!

Anoniem zei

Waarom noemen we haar allemaal oma? Dat is toch geen oma! Dat is een leuk hip wijf die lekker gek doet met haar dochter en deze winter op uggs te zien is. Ik denk wel dat jullie het enorm gezellig met elkaar hebben.
Fijne dag maar weer.

Jackie zei

Dat ziet er weer gezellig uit..oma heeft snel de tijd opgenomen en het ritme van luieren, zwemmen, relaxen en ach...een beetje shoppen he.....wat wil je ook met zo een geweldige tassendrager, die moet je werk geven , hahahahahahah
Jasper kan gelukkig weer alles , na ja, dit kan niet meer stuk he......veel plezier vandaag..

liefs
Jacky

Marja en Tony zei

En Son is me net voor, wat een leuke moeder/schoonmoeder en wat ziet ze er goed geconserveerd uit!
Haar eerste dag en dan al 2 Uggs gescoord, You Go Girl!
Ik kaan me goed voorstellen dat je toch altijd weer blijft genieten van je kind, welke leeftijd die ook maar zal hebben...
Op naar morgen...Ik heb er al zin in, laat staan jullie!;-)

Alfons, Mirijam en Manon zei

Laat Rick maar sjouwen hoor, die heeft er al 3 weken vakantie opzitten :) Op de eerste dag al een flinke slag geslagen in de outlet, een goed begin...
Veel plezier morgen in de Airboat.

Jan Judy zei

goeie morgen schatjes ik zie dat oma goed haar best heb gedaan 2paar nog wel ik denk dat rick ook maar een paar moet aan trekken op de terug reis koffer is gauw vol hoor die ballen moet je 1 nacht in het zwembad gooien zul je zien hoe mooi rond ze weer zijn doe ik thuis ook altijd en dan die hoedjes wat stonden die mooi hadden ze moeten kopen en dan dat eten ik zou het niet op krijgen wat ik wel jammer vind dat er van mij geen foto op het blog staat ik wil ook wel al die compliementen een fijne dag en geen beestjes aaien hoor kusjes van opa joeri en sven die hier ook nog zijn

Tiana zei

Ballen die niet rond zijn......... En de dames ook nog laten sjouwen met alles. Jaja. Veel plezier met de airboat ride!

monique zei

twee paar uggs! Wauw! Nou oma je doel is bereikt! Kom nu maar naar huis dan kan ik nu naar naar toe!

Teleton zei

Petje af voor de avonturen van oma. Die komt de vakantie op haar sloffen door......!

Aggie zei

Die oma, heerlijk, ze heeft gelijk de smaak te pakken...twee paar UGGS, daar zal menigeen hier jaloers op zijn!! Houdt dit ritme en vooral die vrolijkheid vast, dan komt het helemaal goed met jullie vieren.

groetjes van Aggie

H(EL)EEN zei

hahaha ik zie het voor me. Rick met al die tassen. Heerlijk zo'n shopping dag. En ik hoop voor jullie dat het echt mee gaat vallen met het weer. Hebben jullie ook al zandzakken?

Have fun!!

Unknown zei

Hallo allemaal
Rick als ik jou was veranderde ik het blog naam in OMA'S Blog alhoewel ik heel andere Oma'S in gedachte heb,want ze ziet er niet uit als Oma we hebben denk ik zo beetje de zelfde leeftijd.

Joke & Gerrit

Sonja zei

Helemaal eens met Sonja en Marja, dit leuke, vlotte mens moeten we geen oma noemen, hoe heet ze eigenlijk, dan kunnen we haar bij haar echte naam noemen. Wel een top dag trouwens!

Twinmom1995 zei

Ik dacht bij oma ook al aan een wat ouder dametje... :-)
De eerste shop dag is in ieder geval geslaagd.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie dag bij Capt Johnny zal zijn.

Sunshineman zei

Rick, probeer de poolballen rond te schuren als je zoon niet kijkt. Misschien helpt dat ;)

Martin, Richard, Linda en Lisa zei

Dat is een goed begin van de vakantie. De Uggs zijn binnen dus missie geslaagd! Lekker zwemmen in dat fijne zwembad en nu duimen we dat jullie morgen mooi weer zullen hebben. Geniet samen....

De Mokummers

Robert-Jan en Yvonne zei

Ik kan me voorstellen dat het toch heerlijk is als de zoon weer erbij is. En natuurlijk moeders ook. Geweldige dag weer, shoppen kan blijkbaar ook prima als je erg moe bent. Alhoewel ik het prima uitgehouden vind, pas om 6:30 wakker op de eerste dag, heel netjes !!

Lekker genieten weer, en eerlijk is eerlijk, ik vind Rick ook maar een aansteller, hij staat vlg mij meer foto's te maken dan dat hij aanhet dragen is ;-) !

Pieter en Petra zei

Hoi Rick & Mandy,

Heb zojuist even jullie blog helemaal bijgelezen en wat hebben jullie weer een gave dingen gedaan.
Ons 'to-do-lijstje' is dan ook weer flink aangevuld ;-)

En wat een prachtige fotos !!!!!!

Moet mn eigen blog ook nog afmaken maar heb het vrij druk op dit moment, maar het gaat allemaal goedkomen !!

Petra is inmiddels een speurtocht begonnen naar goedkope tickets en heeft al leuke aanbiedingen gezien voor een short-trip in december :-)

Bjørn en Anja zei

Jullie hebben er weer een gezellige dag op zitten. Ja Rick shoppen met 2 vrouwen.... Dan vraag je erom! Bjørn weet er ook alles van. Gelukkig heb je steun van Jasper. Veel plezier morgen met de air boat trip. Hopen op mooi weer dan hebben wij dat ook

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.