vrijdag 21 oktober 2011

Dag 25: Relaxen…+ Mickey's Not-So-Scary Halloween Party

Vandaag zijn we allemaal rond 8:00 uur wakker, het is fris in de ochtend, het water is  lekker we plompen er allemaal in.De hottub zet ik aan, lekker voor straks..
Zo vermaken we ons een uurtje, dan gaan Mandy en ik even naar de Publix voor ontbijt en fruit..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wanneer we terug komen, maken we het ontbijt klaar, een paar gekookte eitjes.. verse Salami, fruit, jus d'orange, het kan slechter… we redden het met deze overlevings tafel.

De zon laat zich ook weer zien…de temperatuur loopt dan ook hard op.
We eten lekker in het zonnetje, het is rustig opstarten zo.  We eten eigenlijk te veel, het verse brood van de Publix gaat erin als koek..

Na het eten daagt Jasper mij uit voor een potje poolbiljart, ik heb stiekem de keu van Jasper gepakt wellicht dat ik dan win.. Na drie potjes en dus drie verlies partijen denk ik dat ik de reden gevonden het van het verliezen.. Ik kijk steeds tegen de verlichting in van de lampen.. . Zou dit het kunnen zijn vraag ik me af..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
We gaan weer beginnen aan een nieuw potje.. helaas voor mij geen bekers e.d ..

Wanneer we op het pooldeck komen is de ene dame in dromenland..
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
De andere dame leest lekker liggend in de zon…

Ik trek mijn zwembroek weer aan, en ga lekker zwemmen… We hoeven pas om half vier op weg naar Magic Kingdom voor de Mickey's Not-So-Scary Halloween Party..
Dat zal wel weer een belevenis worden.. Zo vermaken we ons allemaal, Jasper is op zijn kamer lekker op de Laptop met een muziekje aan. Wij hangen als hangjongeren rond en in de pool. We krijgen nog bezoek van een Black Racer Snake, vlakbij de pool alleen aan de andere kant van het gaas..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Langzaam gaat hij voor me langs…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hij zoekt de zon, en nadat hij me heeft bekeken gaat hij langzaam de andere kant op..
Weer een spannend avontuur, voor Oma, het kan niet op… een Bald Eagle, Alligator, Fire Ants.., een Black Racer  whats next?
Wellicht nog een echte Mickey??

Dan moeten we toch echt douchen en naar het Magic Kingdom..  kijken wat we daar gaan beleven. We rijden het Disney terrein op, altijd is de aankomst zo mooi ..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Where Dreams Come True, we mogen het weer beleven..

Bij binnen komst is het meteen een geweldige sfeer, het is moeilijk om in het blog te laten zien hoe mooi het is maar de details zijn weer heel erg leuk..

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
De drukte valt op het eerste blik wel mee, maar later wanneer de parade begint merken we pas hoe druk het is.. We lopen eerst het park door en kijken hier en daar het is toch nog vroeg..

Het is prima weer, we genieten van het Magic Kingdom, gelukkig heeft Mandy de rugzak gevuld met truien en een vest, want later in de avond zou blijken dat het toch flink afkoelde..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
We stappen op de   radar-boot en varen het rondje, we genieten lekker van de zon, Jasper is blij weer in Florida te zijn.. Dat vinden wij dan weer leuk om te horen..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We bezoeken de Haunted Mansion, het is weer griezelen geblazen, het blijft leuk.
Dan gaan we wat eten, allemaal een hamburger met een friet, en wat drinken, wanneer we dat ophebben lopen we naar Tommorow Land daar stappen in de People Mover

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Oma en Mandy genieten in de People mover… als we hier uit komen gaan Jasper en ik in de Space Mountain . Mandy en Oma Judy gaan naar de Mainstreet, winkeltjes kijken.

Wanneer we bij elkaar komen gaan we een plekje zoeken voor de parade… die vinden we vrij vlot..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Een stoepje voor 4 personen is nog wel vrij, het mensen kijken tijdens het wachten is al leuk, de mensen zijn verkleed van tinkerbel tot Jack Sparrow tijdens de Halloween Party, we genieten met volle teugen..

Dan … komt er muziek en de hoofd loze ruiter komt er aangereden..ik ben eigenlijk te laat met afdrukken.. Het geeft de foto wel te veel spooky maar misstaat niet..

Niet veel later begint de parade.. dit geeft weer vele Oh’s en Ah’s, Oma Judy vind het helemaal te gek, wij natuurlijk, ook maar genieten ietsje ingetogener ;-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na de Parade gaan we ons klaar maken voor het vuurwerk..

Eerst is er nog een show vooraf op het podium bij het kasteel, we hebben toch even niets te doen, en kijken dit natuurlijk af..

Een licht voorproefje met vuurwerk, leuke muziek zijn de ingredienten om ons warm te houden.. ja het wordt wat frisser, we trekken allemaal wat warms aan, uit de tover rugzak van Mandy.


Dan gaat het vuurwerk beginnen, tja maar hoe blog je dat … het was geweldig, ik plaats maar wat foto’s..

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ademloos kijken we toe, telkens wanneer ik dacht nu is het afgelopen, ..ging het gewoon door… Mega dus..

We besluiten alleen nog om de Pirates of the Caribbean te doen, en daarna terug naar huis te gaan.. Ook deze attractie is weer leuk, en we warmen er een beetje op..

Dan lopen we tegen half elf het park uit, de monorail in, en tegen half twaalf zijn we weer thuis… Ik maak het blog af…

Oma schrijft ook nog een klein stukje het is al laat!!

Oma : Nou ik ben helemaal onder de indruk en heb het idee dat ik in een droom ben beland,ik heb genoten en kan het amper opslaan,stel je voor ik als volwassen vrouw met honderden kids daar,hoe doen die dat met al die kleine koppies en zo prachtig verkleed echt prachtig,ook de grote kinderen waren prachtig verkleed en ik moest gelijk denken aan vijfhonderd jarig bestaansrecht van Bolsward toen moesten Jan en ik ook verkleed en we vonden dat ook geweldig,natuurlijk zonder vuurwerk want ik kan zeggen zoiets heb ik nog nooit gezien en dat allemaal op muziek GRANDIOOS. Nou lieve mensen ga m;n mandje in en heerlijk dromen over mijn eigen prins,Judy

Dat was dan weer een geweldige Florida dag…

Tot morgen!!

13 reacties:

Anoniem zei

Wow wat ziet de halloween party er toch geweldig uit. Ik ben al helemaal in de stemming gekomen dankzij jouw foto's. Morgen komen wij ook weer jullie kant op en dinsdag gaan wij ook de party meemaken.
Ik hoop dat oma wel goed heeft kunnen slapen. Ze krijgt wat indrukken te verwerken.

de brabertjes zei

dat ziet erg mooi uit lijkt ons ook erg leuk z`n party.
maar helaas dat is nog toekomst muziek met 2 kinderen in de leerplicht.
fijn dat jullie zo genoten hebben en we zijn benieuwd wat we morgen weer te lezen krijgen.
mooie foto`s van het vuurwerk dat blijft altijd lastig om te doen vuurwerk fotograveren.

Pieter en Petra zei

Jullie hadden gelukkig de Black Racer aan de goede kant van het gaas, en niet op het pooldeck zoals wij al eens hebben mogen ervaren...

Mooie foto's weer, en die foto van The Headless Horsemen is best spooky maar je mag wel eens aan je timing gaan werken ;-) ( Mijn poging is wel gelukt en heeft inmiddels op het forum gestaan, en binnenkort komt 'ie ook op mn blog )

Have fun & tot morgen !!!

Saskia zei

Jullie zijn deze vakantie wel echt van het wildlife, jullie hoeven ze niet eens op te zoeken....

Super weergave van een top feestje, zit er voor ons helaas niet in gezien de tijd en voor 1 week naar Florida...hhhmmm daar zijn we nog niet aan toe.

Gr. Saskia

Ryan en Hannah zei

Wat een leuk verslag van een heerlijke dag! Dit vakantie zoals he moet zijn. Lekker relaxt, beetje hangen, beetje zwemmen, beetje poolen en dan het Magic Kingdom en een superparty! En Oma geniet met volle teugen mee, zo zien we dat graag! Je hebt mooie foto's gemaakt van het vuurwerk!

Veel plezier nog!

Marja en Tony zei

Wat een super dag weer ik kan me voorstellen dat Oma een overdosis aan indrukken krijgt, je kan je daar ook niet op voorbereiden...
Wat is Jasper een kopie van jou zeg!;-)

Jackie zei

wauwwwwwwwwww wat een foto's weer he.....mensen nog aan toe, ik zit weer te genieten ( had al stieken vanmorgen vroeg gekeken, maar toen stond er nog niks)...ik ga mijn ochtendritme, het openen van jouw blogs wel weer missen heeee...omie is superomie , gewellllllllllllllllldig en Jasper, tja, mag ook wel fotomodel worden he......nou lieverds ik wens jullie en vooral Mandy een schitterend dag morgen.. en met een dikke knuffel zeg ik ..tot gauw ( en de volgende blog)
xxx Jacky

Robert-Jan en Yvonne zei

Wat een superdag weer. Heerlijk die foto's van Disney te zien, zeker het kasteel met die prachtige blauwe lucht in de achtergrond. Dat moet wel genieten zijn ! Mooie foto's van het vuurwerk uit, Life is (very) Good !! Enjoy !

Jan Judy zei

goeie morgen lievertjes was me het dagje wel weer wat goed dat het toch nog gelukt is om het blog te plaatsen zo laat nog was wel een verasing van morgen

tip voor rick zet een zonnebril op met poolen
ik kijk nu alweer uit naar het blog van morgen wat jullie vandaag weer uit gespookt hebben

en dan zaterdag de grote dag feesie

kusjes opa joeri en sven

Yvonne en Rob zei

Wat een superdag weer! En dat vuurwerk, prachtig.
Ja dat kunnen ze wel bij Disney.
Gelukkig die slang "buiten" en niet binnen brr..
Vwb het poolen, ben ik bang dat je zoon net fff iets beter is ;-)
Leuk dat "oma" ook steeds iets schrijft op de blog, is leuk om te lezen hoe zij alles ervaart.
Veel plezier weer voor de nieuwe dag!

Unknown zei

He Oma je ben Tricke treat vergeten of hadden Kim &Heleen alles al mee genomen,was er niks meer.
Oma je schrijft heerlijk ga vooral zo door de Fanclub groeit

Gerrit & Joke

Anoniem zei

Ziet er weer super uit! Zorgt natuurlijk wel voor heimwee gaan maar weer beginnen met aftellen naar de zomer. Veel plezier morgen. Alberdina, Frits and the kids

Tj3travel zei

Wat een mooie foto's van het vuurwerk!! Het zag er weer een leuke dag uit!
groetjes Jess & Tom

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.