dinsdag 25 oktober 2011

Dag 29: Laatste volle dag…

Vandaag worden we tegen achten wakker, we zetten een lekkere bak koffie..
Niet veel later komt Oma naar beneden, Jasper slaapt door tot een uur of negen..

Even over negenen rijden Mandy en ik even naar de Publix voor ontbijt en een bakje fruit.  We zijn  zo klaar en tegen de klok van tien uur liggen we allemaal rond en in de pool.. Dit kunnen we nog dagen volhouden… alleen dat gaat niet gebeuren, het is de laatste dag, we hebben de indeling samen vorm gegeven… Tot een uur of 16:00 relaxen, dan wat spullen omruilen bij de Florida Mall dan eten en de Outlets..

We ontbijten pas tegen een uur of half twaalf… het gaat er weer in als boterkoek,  in de middag kan ik inchecken bij United Airlines.. de tickets laat ik mailen in PDF.
Dan blijven we tot een uur drie rond het zwembad, Mandy pakt al wat spullen in, ik ga douchen.. Tegen een uur 16:00 rijden we eerst even bij de UPS store langs om de tickets te printen, dan rijden richting de Florida Mall, daar ruilen we Jasper zijn schoenen om, en dan gaan we naar Olive Garden…

OliveGarden 

Daar eten we weer helemaal top, ik neem de tour of italy, Mandy Jasper en Oma nemen de Mixed grill.. De salade en het brood vooraf zijn weer mega lekker

premium
Dan zijn de premium outlets aan de beurt, daar lopen we rustig rond, Jasper slaagt voor 2 paar Nike’s Mandy komt goed uit de Esprit, Oma heeft een mega deal met een zonnebril voor 5 dollar bij Fossil… Ik heb een cap gekocht, zo hebben we weer leuke deals. Tegen 23:00 verlaten we de outlets en zijn tegen kwart voor twaalf thuis..

We hebben er weer alles uitgehaald, Jasper wil nog één keer zwemmen met mij en dan nog even overgooien… van mij mag hij dit nog vele vakanties vragen, ik lig dus pijlsnel in het water ;-))

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oma:Zo snel als ik was met het inpakken van mijn koffer zo traag ben ik nu, Jasper en Rick liggen nog heerlijk in het zwembad en knallen met een bal met verlichting erin, zo’n moment wil je voor altijd vast houden zoals deze hele week, ik heb genoten en zoveel gezien dat Jan straks wel zal denken dat hij een waterval in huis heeft, dus Jan geniet ook nog maar even want straks is deze drukte maker weer thuis. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en vooral warme reaktie’s en voor Joeri Sven en Dean, Oma komt weer bijna thuis;Jan lieverd tot woensdag, Judy

Zo is de laatste dag werkelijk omgevlogen, lekker was, dat we nog van de zon hebben kunnen genieten tot een uur half vier, het eten en shoppen verdrong de gedachte van naar huis gaan heel gemakkelijk.. Morgen is het dan echt zover, we vliegen terug naar huis.. Het volgende blog komt wanneer we weer thuis zijn… we verlangen ook wel weer om onze hond Diesel te knuffelen…

Wij willen iedereen bedanken voor de leuke reacties, het maakt het bloggen zoveel leuker!!  Vele volgen ons al heel lang, al zal dat wederzijds zijn ;-)

Rick Mandy, Jasper en Oma…

33 reacties:

Alex zei

En zo is jullie vakantie ook ineens toch weer voorbij. Heb met heel veel plezier de blog gelezen, was ook leuk dat je een gastschrijver had.
Blog was weer van hoge kwaliteit met veel prachtige foto's.
Goede reis terug !

Monique zei

Wat jammer het is voorbij!!! Goede reis! Monique

de brabertjes zei

wat jammer dat de vakantie voorbij is voor jullie.
en wat is het weer snel gegaan.
ik zal jullie blog missen want dat is toch wel het eerste wat ik doe s`morgens even de blogs lezen.
ik heb er erg van genoten en jullie hebben hele mooie stukjes van florida laten zien.
een hele goede terug reis.

2theusa/Christa zei

Het lijkt lang, maar het is toch ook zo weer voorbij. Volgens mij kunnen jullie terug kijken op een heerlijk tijd. Wij hebben erg van jullie verhalen en foto's genoten.
Een heel goede terugreis gewenst en tot blogs :-)
groeten Christa

Saskia zei

Nu al voorbij? Wat moet ik dan iedere ochtend doen bij mijn kop koffie?????

Wederom bedankt voor het mogen meelezen en het genieten. We hebben veel nieuwe dingen gezien die we gaan onthouden en wellicht zelf uitproberen (nee Rick, we gaan niet met een kano!!).

Een hele goede reis terug naar huis en tot de volgende keer op het blog, Forum of zelfs misschien bij de mini-meeting in Nederland.

Gr. Saskia

Yvonne en Rob zei

He is het al weer voorbij, jammer hoor, ik vond het juist zo leuk om al de verhalen te lezen.
In ieder geval hebben jullie er alles uit gehaald.
Nog even op de valreep de dollars laten rollen, die btw op dit moment een hele gunstige koers heeft....
Goede reis naar huis en we blijven jullie zeker volgen.
Grtz.Yvonne en Rob

Patrick en Anita zei

Jammer he dat het alweer voorbij is, maar jullie kunnen wederom weer terugkijken op een mooie vakantie! Ik heb zeker genoten van de verhalen en ook vooral van de stateparken die jullie hebben bezocht! Ik zal Woensdagochtend
naar jullie zwaaien, want jullie landen om 11.30 uur en wij vertrekken om 10.35. dus zien jullie een Delta in de lucht zwaai eventjes hahaha... Goeie reis naar huis! En tot het volgende blog! bedankt weer...

groetjes Anita

Pieter en Petra zei

Die laatste dag vliegt altijd zo snel voorbij, da's gewoon niet normaal. De verhalen en de fotos waren weer geweldig en niet te vergeten de ontmoetingen die wij hebben gehad ;-)

Tijdens die ontmoetingen hebben we het ook gehad over het maken van de weblogs, het is inderdaad heel leuk maar ook tijdrovend om te doen. Derhalve ben ik er nog niet uit of ik na het afmaken van mn huidige blog nog bij de volgende trip weer een blog zal gaan bijhouden....

Groetjes,
Pieter & Petra "PenPe"

Jan Judy zei

goeie morgen vandaag dan weer d day lekker weer naar huis ook wij hebben al die weken van de blog genoten en de fotos goed gedaan rick

ik wens julie een heel goed reis terug tot morgen kusjes papa en joeri

ps jasper pas op je schoenen morgen ben ook al een paar kwijt waar zouden ze toch zijn

Teleton zei

Jeetje, ik schaam me een beetje dat we gehoopt hebben dat het snel eind oktober zou zijn....nu is jullie vakantie misschien extra snel voorbij gevlogen!Leuk, een blog met een side-kick. Goeie reis terug samen!

Hinny, Ina en Dani Haan zei

Het is weer voorbij gevlogen. Tja, wat moeten we nu weer iedere ochtend lezen. Gelukkig gaat Teleton binnenkort die het stokje van jullie overneemt. Wij wensen jullie een plezierige terugreis.

Marja en Tony zei

En nu dan echt de laatste dag, en wat hebben jullie weer veel leuke dingen gedaan en vooral schitterende mooie foto's afgeleverd.
Leuk nog een weekje samen met moeder (oma) en zoon, maakt het toch een beetje extra genieten...(als het goed is wil Mike bij ons volgend jaar toch nog een keer mee!!;-))
Fijne terug reis zo met z'n allen en Tot snel.

Cynthia en Theo zei

Het is snel gegaan ,voor jullie niet zo fijn voor ons minder erg Donderdag lossen we jullie af.
Goede reis terug met zijn alle.

Anoniem zei

Ach wat jammer. De vakantie is voorbij. Maar wat een prachtige weken hebben jullie gehad. Jullie hebben zoveel mooie dingen gezien en veel leuke dingen gedaan. Goed geshopt en heerlijk gegeten. En dan hebben jullie waarschijnlijk nog een aardige lading foto's om straks in de winter bij weg te dromen van hoe het ook al weer was. En natuurlijk niet te vergeten de fijne week met oma en Jasper. Hoe fijn om je kind nog een week bij je te hebben en dat oma zo onwijs heeft genoten.
Deze vakantie was in een woord TOP.
Een hele goede reis naar huis.

Anoniem zei

Goede terugreis! Het was weer een leuk blog.
Bedankt voor het delen van jullie avonturen!

Een anonieme lezer.

Jackie zei

Op vakantie gaan is heerlijk, maar thuiskomen ook wel weer vind ik....en dat is maar goed ook, toch ;-))
Bedankt voor het heerlijke ochtendritme..een bakje troost, een peukje en de blog van jullie, ik krijg er goeie zin van he, zo stralend je dag beginnen......tja, morgen moet ik wat anders gaan verzinnen, maar ik vind vast wel wat...
Goede thuisvlucht allemaal en tot gauw

xx Jacky

Anita zei

Wat jammer dat het er al weer op zit voor jullie. Wat hebben jullie een supervakantie gehad, ik heb genoten van jullie verhalen en een aantal leuke tips genoteerd. Bedankt voor je geweldige verslag met de mooiste foto's die ik ooit gezien heb.
Een hele goede terugreis en tot een volgende keer,
groetjes
Anita

Bjørn en anja zei

Bedankt voor het leuke Blog en geweldige foto's. We hebben een hoop van jullie geleerd en tips kunnen gebruiken. We blijven jullie volgen op jullie volgende reis. Wij hopen snel nog eens terug te gaan. Een hele goede reis voor jullie allemaal. Groetjes van de roobolletjes

derrobbie zei

Dat is erg jammer zeg dat het (alweer) voorbij is. maar jullie hebben een fantastische vakantie gehad.We hebben met veel plezier jullie blog gelezen :-). Wij wensen jullie een hele goede terugreis toe.

Groetjes Robert en Angelique

H(EL)EEN zei

Voor jullie is het einde van de vakantie ook in zicht. Weer een blog minder. Maar hey we hebben wel wat leuke tips opgedaan.

Een fijne terugreis en tot horens in het koude Nederland.

Hans zei

Jullie hebben er weer een super vakantie opzitten.
We wensen jullie een mooie vlucht terug.

Mvg
Hans & Francisca

Anoniem zei

Ja het einde is weer in zicht en het koude natte weer in Nederland ook. Wij wensen jullie een hele goede reis en kijken vast uit naar jullie volgende blog in het voorjaar. Lieve groetjes Alberdina, Frits & the kids.

Martin, Richard, Linda en Lisa zei

Jeetje, wat is het weer voorbij gevlogen! Jullie hebben het weer heerlijk gehad, eerst met z'n tweetjes, daarna lekker met z'n viertjes. We hebben weer met veel plezier meegenoten van julli 'zo herkenbare' belevenissen in Florida. Petje af voor het dagelijks up to date houden van de blog, dat viel ons erg zwaar. Vandaag onze trip naar Californië geboekt in mei 2012. Waarschijnlijk geen blog, of toch wel? Goede reis terug en de groeten uit Amsterdam.

Marilingoesusa

Michael K.J. van Dijk zei

Hij was weer geweldig mensen. Deze pakken ze je niet meer af. Geniet nog de laatste uren en een veilige reis gewenst.

Twinmom1995 zei

Ook wij hebben weer genoten van jullie blog.
Ook leuk om de villa weer eens terug te zien, met de villa zelf is tenslotte niets mis.
Een goede reis naar huis, helaas is het weer hier een stuk minder....

Gerrie zei

Hoi allen,
Zo weer even helemaal bij gelezen. Mandy nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie foto's weer, de zonsondergang is gaaf. Goed om gelezen dat jullie nog een mooie week gehad hebben met Jasper en ma. Hopelijk is de terugreis goed gegaan en komen jullie lekker bij van de jetlag.
We vonden het erg leuk om jullie ontmoet te hebben.
Groetjes,
Ruwin en Gerrie

Robert-Jan en Yvonne zei

Was weer geweldig om mee te lezen ! En een maand zitten jullie er al weer, voorbij gevlogen zeg ;-) ! Hele goede terugreis !

Sunshineman zei

Bedankt voor jullie leuke zonnige blogs, en een prettige en probleemloze terugreis! Tot volgende keer ( zal wel weer snel zijn zeker..)

Anoniem zei

Het is vast een hoop werk, maar je maakt het blog ook wel lekker uitgebreid en zoekt er mooie foto's bij. Het is echt heel leuk om jullie verhalen te lezen. Dus vooral doorgaan.
Tot in april weer...???

Barkies

Wedn zei

Wat een heerlijke maand is dat voor jullie ( en ons) geweest... zo houden we het vol tot de volgende vakantie. Dank voor alle leuke tips en prachtige foto's, we hebben ervan genoten !
groetjes Bosveld Family

ina snoeij zei

Ik heb genoten van jullie weblog, lees altijd weer leuke dingen die wij ook nog eens moeten ondernemen. Fijne thuiskomst, met hopelijk niet te veel slecht weer. Hartelijke groeten uit een zonnig Florida, Ina en Arjan Snoeij

Tj3travel zei

Jammer dat jullie reis al voorbij is. Het was een super reis met heel mooie foto's en leuke verslagen!
Groetjes Jess

Anoniem zei

Ik heb genoten van jullie verslag! Jammer dat het alweer voorbij is.

Groetjes, Ingrid
inkie van het AllesAmerika forum

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.